مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:152023-01-11فناوري

زارع پور: اینترنت مانند هوا می ماند، نمی شود آنرا قطع کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالفت کردیم و اعتقاد داریم اینترنت مثل هوا می ماند و به تمام زندگی مردم وابسته شده، پس نمی شود اینترنت را قطع کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینترنت طبقاتی به این معنا که یک طبقه خاصی اینترنت پرسرعت داشته باشد، نداریم و همه مردم برای ما خاص هستند.

وی افزود:، اما برخی از سایت ها تحریم شده اند و ما در حال فراهم کردن ابزار هایی برای برنامه نویسان هستیم تا سایت هایی که ما را تحریم کرده اند و دسترسی های خاصی احتیاج دارند، یا برای گیمر ها شنبه یا یکشنبه ابزار جدیدی را رونمایی کنیم که پینگ بازی ها برایشان پایین تر بیاید، آیا اسم چنین چیزی را باید اینترنت طبقاتی گذاشت؟ ما امکانات جدیدی را برای دسترسی بهتر قشر خاصی فراهم می کنیم.

وزیر ارتباطات در رابطه با وضعیت قطع اینترنت برای برگزاری کنکور ارشد تاکید کرد: ما به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالفت کردیم و اعتقاد داریم اینترنت مثل هوا می ماند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: اینترنت مانند هوا می ماند، نمی شود آنرا قطع کرد

زارع پور: اینترنت مانند هوا می ماند، نمی شود آنرا قطع کرد