مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:202023-01-11اجتماعي

‍ پویش کودکان سایبری توسط پلیس فتای کرمانشاه برگزار می شود


‍ پویش کودکان سایبری توسط پلیس فتای کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار کرد: دسترسی وسیع و ساده کودکان به فضای سایبر و درعین حال وجود خطرات اجتناب ناپذیر در این پهنه گسترده برای این قشر، پلیس فتا را بر آن داشت تا پویش کودکان سایبری راه اندازی کند.

وی افزود: این پویش با هدف ارتقا آگاهی های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، پیشگیری از آسیب های ناشی از استفاده ناصحیح از فضای مجازی برای کودکان، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودکان، افزایش حساسیت اجتماعی به وضعیت کودکان در فضای مجازی راه اندازی شده است.

کسانی گفت: این پویش پس از برگزاری دو پویش موفق در دوره های گذشته و هم زمان با سراسر کشور با شعار پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

رییس پلیس فتا کرمانشاه افزود: باتجربه ای که از سال های قبل به دست آمده است والدین نگران استفاده فرزندان خود از فضای مجازی هستند ولی به علت نداشتن آموزش کافی و یا ندانستن راه حل امکان ورود به مسئله را ندارند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت بهترین اقدام برای کاهش تأثیرات منفی و افزایش استفاده بهینه از اینترنت، آموزش است و هیچ راه دیگری به غیراز ارتقای سطح مهارت و سواد رسانه چه برای والدین و چه برای فرزندان وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ پویش کودکان سایبری توسط پلیس فتای کرمانشاه برگزار می شود

‍ پویش کودکان سایبری توسط پلیس فتای کرمانشاه برگزار می شود