مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:202023-01-11فناوري

زارع پور: همه برای ما خاص هستند و اینترنت طبقاتی نداریم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حیاط دولت گفت: اینترنت طبقاتی به این معناکه طبقه خاصی بخواهند اینترنت پرسرعت استفاده کنند، چنین چیزی نداریم و همه مردم برای ما خاص هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حیاط دولت درباره اینترنت آسان تر گفت: قبلا هم عرض کردم اینترنت طبقاتی به این معناکه طبقه خاصی بخواهند اینترنت پرسرعت استفاده کنند، چنین چیزی نداریم.

همه مردم برای ما خاص هستند.

بعضی از سایت ها تحریم شده اند و ما در حال تهیه ابزارهایی برای برنامه نویسان هستیم تا سایت هایی که ما را تحریم کرده اند و دسترسی های خاصی احتیاج دارند، یا برای گیمرها شنبه یا یکشنبه ابزار جدیدی را رونمایی می کنیم که پینگ بازی ها برایشان پایین تر بیاید، آیا اسم چنین چیزی را باید اینترنت طبقاتی گذاشت؟ ما امکانات جدیدی را برای دسترسی بهتر قشر خاصی فراهم می کنیم.

    زارع پور در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره قطع اینترنت در زمان کنکور گفت: درباره بحث کنکور همان طور که در رسانه ها منتشر شد، دوستان سازمان سنجش به دنبال قطع اینترنت به طور سراسری بودند، ما به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالفت کردیم و اعتقاد داریم اینترنت مثل هوا می ماند و به تمام زندگی مردم وابسته شده، مانند اقتصاد، آموزش، فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: همه برای ما خاص هستند و اینترنت طبقاتی نداریم

زارع پور: همه برای ما خاص هستند و اینترنت طبقاتی نداریم