مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:202023-01-11سياسي

مانعی برای اجرا نشدن قانون جهش دانش بنیان وجود ندارد


فناوری شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر اینکه همه مصوبات مربوط به قانون جهش دانش بنیان به تصویب رسیده است، گفت: کلیه مصوبات، - آیین نامه های داخلی و دستورالعمل های شورای عالی راهبردی آن به تصویب رسیده و موردی نمانده است که تصویب نشده و قابل اجرا نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سورنا ستاری امروز در چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران که با محوریت حکمرانی و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریا محور به صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به نقش نیروی ارتش در توسعه کشور، افزود: من معتقدم به نیروی های ارتشی ظلم شده است، چرا که در طول تاریخ در هر منطقه مشکلی بوده، ارتش به میدان آمده؛ نمونه آن شیوع تراخم در دهه 30 در دزفول بوده که ارتش با استقرار در منطقه و توسعه بیمارستان ها اقدام به ریشه کنی این بیماری کرده است.

وی با اشاره به نقش ارتش در توسعه زیرساخت ها و امنیت در کشور، اظهار کرد: زمانی ارتش توانست در منطقه توسعه ایجاد کند، اقدام به راندن این نیروها از منطقه شد و این در حالی است که توسعه در مناطقی چون عسلویه، کیش، کنارک، بهبهان، امیدیه و بوشهر مدیون نیروهای ارتشی است.

ستاری با تاکید بر اینکه نقش نیروی ارتش در توسعه می تواند به عنوان یک الگو مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: ولی قبل از آن نیاز داریم تا سناریوهای توسعه مشخص باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانعی برای اجرا نشدن قانون جهش دانش بنیان وجود ندارد

مانعی برای اجرا نشدن قانون جهش دانش بنیان وجود ندارد