مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:252023-01-11اقتصادي

نماینده قزوین: برای نجات سفره معیشتی مردم، عاجل و جهادی تدبیر شود


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی و حذف کالاهایی مانند گوشت از سبد معیشتی مردم، تاکید کرد: ستادهای تنظیم بازار ملی و استانی باید با تدابیر عاجل و جهادی برای نجات سفره معیشتی مردم اقدام کنند.

- نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی و حذف کالاهایی مانند گوشت از سبد معیشتی مردم، تاکید کرد: ستادهای تنظیم بازار ملی و استانی باید با تدابیر عاجل و جهادی برای نجات سفره معیشتی مردم اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه محمدبیگی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه(21 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با افزایش قیمت کالاهای اساسی به ویژه اقلام معیشتی مردم، گفت: تورم امروز زندگی مردم را پر از رنج و مرارت کرده است، به جرات می توان گفت کالاهایی مانند گوشت قرمز و ماهی به سختی در سبد معیشتی خانوارهای متوسط قرار می گیرد، لذا ستادهای تنظیم بازار ملی و استانی باید با تدابیر عاجل و جهادی برای نجات سفره معیشتی مردم اقدام کنند .

وی در ادامه به وضعیت بازار خودرو اشاره و بیان کرد: سوداگری در بازار خودرو، موقعیت انحصاری برخی از خودروسازان، جولان دلالان زالو صفت و عدم اتخاذ سیاست های درست از جمله ورود خودرو به بازار بورس موجب افزایش قیمت خودرو شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده قزوین: برای نجات سفره معیشتی مردم، عاجل و جهادی تدبیر شود

نماینده قزوین: برای نجات سفره معیشتی مردم، عاجل و جهادی تدبیر شود