مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:402023-01-11اجتماعي

برف و باران در محورهای 11 استان و انسداد 21 جاده کشور


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده های 11 استان کشور خبر داد و گفت: 21 محور مسدود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سرهنگ احمد شیرانی گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور هم اکنون شاهد بارش برف و باران در برخی از محور های استان های تهران، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سمنان هستیم، همچنین در برخی از محور های استان های سیستان و بلوچستان، گیلان، قم و مرکزی نیز بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز رانندگان باید توجه داشته باشند که استفاده از زنجیرچرخ در محور ها و گردنه های کوهستانی برف گیر الزامی است، رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز موضوع دیگری است که رانندگان باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین از مه گرفتگی در ارتفاعات استان های ایلام، اصفهان، خوزستان و بوشهر خبر داد و گفت: در این شرایط رانندگان حتما باید چراغ وسیله نقلیه خود را روشن کرده و با سرعت مطمئنه و دقتی مضاعف رانندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در محورهای 11 استان و انسداد 21 جاده کشور

برف و باران در محورهای 11 استان و انسداد 21 جاده کشور