مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:452023-01-11سياسي

صادرات محصولات بیوتکنولوژی به 17 کشور


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با بیان اینکه 700 شرکت دانش بنیان در حوزه بیوتکنولوژی فعالیت می کنند گفت: محصولات زیستی این شرکت های دانش بنیان تاکنون به 17 کشور صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری امروز در نشستی خبری گزارشی از فعالیت های این ستاد ارائه کرد.

وی گفت: یکی از فرهیختگی های خوبی که در کشور انجام شد این بود که از دو دهه قبل گروهی از دانشمندان کشور تلاش داشتند زیست فناوری را رشد دهند.

از این رو کمیته زیست فناوری با این قدمت تشکیل شد.

قانعی با بیان اینکه همان زمان کمیته زیست فناوری به شورای زیست فناوری تبدیل و بعد از مدتی تشکیل شد، گفت: بعد از آن ستاد توسعه زیست فناوری قبل از ایجاد معاونت علمی راه اندازی شد و فعالیت های این دانشمندان ذیل این ستاد به انجام می رسید.

وی افزود: ستاد توسعه زیست فناوری وظیفه ای دارد که آن هم برنامه ریزی، هماهنگی، هم افزایی و حمایت در ستاد است که این وظیفه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با بیان اینکه این ستاد در صدد است که سه درصد اقتصاد زیستی جهان را برای ایران محقق کند گفت: حوزه زیست فناوری در جهان تأثیرات شگرفی در اقتصاد دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات بیوتکنولوژی به 17 کشور

صادرات محصولات بیوتکنولوژی به 17 کشور