مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:452023-01-11سياسي

نحوه عمل در آموزش و پرورش باید نتیجه گرا باشد


نحوه عمل در آموزش و پرورش باید نتیجه گرا باشد نه فرایند گرا، از این رو هر زمان که فرایند ها منجر به نتیجه شد نشان دهنده مسیر مطلوب فرایند بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای آموزش و پرورش که پیش از ظهر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: موضوع تغییر کاربری مدارس مسئله مهم به شمار می رود که لازم است اهتمام جدی در این حوزه به وجود آید اگرچه تا کنون 3 مدرسه تغییر کاربری داشته اما به نظر می رسد مقاومت هایی وجود دارد که باید هرچه سریع تر مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: باید نگاه  ما به تغییر کاربری منفعت عامه باشد چرا که تصمیمات اصولی در بلندمدت تاثیرات خوبی را خواهد داشت.

استاندار قزوین اضافه کرد: متاسفانه موضوع کارآفرینی و ایجاد ظرفیت های خلاقانه از نقاط ضعف فعلی آموزش و پرورش به شمار می رود، اینکه امروز شاهد آن هستیم فارغ التحصیلان پس از گذشت زمان طولانی به دنبال ترمیم معدل خود هستند نشانگر آن است که مدرک گرایی در جامعه رواج دارد و ما آن طور که باید در کارآفرینی و به کارگیری استعدادها موفق نبوده ایم.

وی مطرح کرد: یکی از خلأهای آموزش و پرورش بحث استعداد یابی است و باید این امر در دستور کار قرار گیرد چرا که در بسیاری از مواقع استعداد یابی می تواند تاثیر به سزایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه عمل در آموزش و پرورش باید نتیجه گرا باشد

نحوه عمل در آموزش و پرورش باید نتیجه گرا باشد