مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:452023-01-11بين الملل

رزمایش هسته ای آمریکا و کره جنوبی برگزار می شود


وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد برای مقابله با تهدیدهای هسته ای کره شمالی، ماه آینده با آمریکا، رزمایش مشترک هسته ای برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ، در ادامه افزایش تنش ها در شبه جزیره کره، وزارت دفاع کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی ، با آمریکا رزمایش هسته ای برگزار می کند.

این رزمایش هسته ای ماه آینده برگزار و نیروهای آمریکا و کره جنوبی مقابله با سناریوی استفاده کره شمالی از بمب اتمی را تمرین می کنند.

آن گونه که در بیانیه وزارت دفاع کره جنوبی آمده، در رزمایش های 11 روزه همچنین آزمایش نهایی موشک فضایی بومی با سوخت جامد (کره جنوبی) انجام و ارتش کره جنوبی برای نخستین بار ماهواره نظارتی پرتاب خواهد کرد.

یک مقام وزارت دفاع در گفت وگو با یونهاپ گفته پیش بینی می شود در این رزمایش ها، آمریکا و کره جنوبی درباره پاسخ هماهنگ به سناریوی استفاده کره شمالی از بمب اتمی از جمله اقدامات مشترک با جامعه بین المللی بحث کنند.

پیش از این یون سوک یول ، رییس جمهور کره جنوبی درباره لزوم انجام رزمایش هسته ای مشترک با آمریکا در گفت وگو با روزنامه چوسون ایلبو گفته بود: برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی، سئول برای انجام رزمایش های مشترک با مشارکت نیروهای هسته ای آمریکا، در حال گفت وگو با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش هسته ای آمریکا و کره جنوبی برگزار می شود

رزمایش هسته ای آمریکا و کره جنوبی برگزار می شود