مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:002023-01-11سياسي

برگزاری کمیسیون پرسمان تردد در محل فرودگاه امام خمینی (ره)


بیست و یکمین جلسه کمیسیون پرسمان تردد به منظور تسهیل در ورود و خروج هم وطنان مقیم خارج از کشور با حضور اعضاء کمیسیون در محل فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

- بیست و یکمین جلسه کمیسیون پرسمان تردد به منظور تسهیل در ورود و خروج هم وطنان مقیم خارج از کشور با حضور اعضاء کمیسیون در محل فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کمیسیون سال گذشته بنا به دستور حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه تشکیل شد و هدف از آن اطمینان خاطر به هموطنان مقیم خارج از کشور برای تردد بدون دغدغه در مبادی ورودی و خروجی است.

کمیسیون تسهیل تردد در طول یک سال گذشته بیش از 7200 درخواست هموطنان مقیم خارج از کشور را دریافت و پاسخ مبنی بر بلامانع بودن تردد را به آنان اعلام کرده است.

هموطنان مقیم خارج از کشور در صورت هرگونه تردید در موضوع ممنوع الخروج بودن می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت یکپارچه کنسولی میخک گزینه پرسمان تردد را انتخاب و درخواست خود را بدون مراجعه به سفارت یا کنسولگری جمهوری اسلامی ایران ثبت نمایند.

دبیرخانه کمیسیون پرسمان تردد در اسرع وقت درخواست هموطنان را بررسی و پس از دریافت استعلام دستگاههای ذیربط مراتب را به هموطنان اطلاع رسانی می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمیسیون پرسمان تردد در محل فرودگاه امام خمینی (ره)

برگزاری کمیسیون پرسمان تردد در محل فرودگاه امام خمینی (ره)