مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:102023-01-11اقتصادي

اجرای 10 کیلومتر رینگ شهری آب یزد


مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به مصوبات سفر اول دولت به استان یزد، یکی از مصوبات را اجرای رینگ شهری به طول 20 کیلومتر برای جریان آب با فشار و کیفیت بکسان در شهر یزد برشمرد.

- جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر 10 کیلومتر از این خط اجرا شده و چهار پیمانکار به صورت همزمان در حال فعالیت هستند.

وی از جمله اقدامات برای اجرای این مصوبه را ساخت 135 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح 27 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اجرای آن سه تا چهار سال به طول می انجامد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان یزد گفت: اجرای این خط با توجه به اینکه همه زیرساخت ها از قبل اجرا شده، بسیار دشوار است چرا که در فاصله کمتر از پنج کیلومتر به دلیل زیرساخت های قبلی و نیاز به جابجایی تاسیسات زمان اجرا طولانی می شود.

وی، هدف از اجرای رینگ آب شهری را در راستای توزیع عادلانه آب دانست و افزود: همه اعتبارات شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان یزد به این موضوع معطوف شده است.

علمدار با اشاره به گستردگی شهر یزد، اجرای این طرح را اصلی ترین طرح برای توزیع آب با کیفیت یکسان و فشار مناسب در طول سال عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم اندکی از دشواری های کم آبی و کیفیت نامناسب آب که بیشتر در فصل تابستان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 کیلومتر رینگ شهری آب یزد

اجرای 10 کیلومتر رینگ شهری آب یزد