مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:122023-01-11سياسي

با توجه به هجمه های دشمنان دهه فجر امسال تیر خلاصی به قلب دشمن خواهد بود


رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: از ایده پردازان با استعداد و با انگیزه در خصوص دهه فجر و یوم الله 22 بهمن درخواست داریم که پای کار بیایند و کمیته فضا سازی و تزیینات شهری با فراخوان در این زمینه کار کند.

-   حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه 21 دی ماه در جلسه کمیته فضا سازی و تزیینات شهری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین که در سالن جلسات ویژه شهردار ورامین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمیته فضا سازی و تزیینات شهری شهرستان ورامین همیشه در کنار ستاد دهه فجر قرار داشته است و امسال دهه فجر با توجه به هجمه های دشمنان تیر خلاصی به قلب دشمن است ؛ زیرا آنها بر روی این روز سرمایه گذاری ویژه ای کرده اند و همه باید برای یک 22 بهمن باشکوه و دشمن شکن آماده شویم.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: برای دهه فجر و روز 22 بهمن ایده های جذاب یک نیاز جدی است و لازم است ایده پردازان با استعداد و با انگیزه در این خصوص پای کار بیایند و کمیته فضا سازی و تزیینات شهری با فراخوان در این زمینه کار کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مجموعه شهرداری و سایر ادارات خواست با همدلی و هم افزایی جهت ایجاد جلوه های بصری و ویژه برنامه ریزی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با توجه به هجمه های دشمنان دهه فجر امسال تیر خلاصی به قلب دشمن خواهد بود

با توجه به هجمه های دشمنان دهه فجر امسال تیر خلاصی به قلب دشمن خواهد بود