مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:352023-01-11اجتماعي

پوشش بیش از 8 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس شبانه روزی


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر نقش مدارس شبانه روزی در تحقق عدالت آموزشی، گفت: 8 هزار و 324 دانش آموز خوزستانی در مدارس شبانه روزی سراسر استان مشغول تحصیل هستند.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر نقش مدارس شبانه روزی در تحقق عدالت آموزشی، گفت: 8 هزار و 324 دانش آموز خوزستانی در مدارس شبانه روزی سراسر استان مشغول تحصیل هستند.

امین برملا امروز (21 دی ماه) در جمع مدیران مدارس شبانه روزی استان خوزستان اظهار کرد: تحصیل 8 هزار و 324 دانش آموز خوزستانی در قالب 67 مدرسه شبانه روزی در سراسر استان خوزستان ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی برای متولیان تعلیم و تربیت فراهم کرده است و باید با استفاده از راهبردهای تحولی، در راستای تحقق برنامه های گام های عملی برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با تاکید بر نقش و جایگاه مدارس شبانه روزی در تحقق عدالت آموزشی در سطح مناطق کم برخوردار، ادامه داد: مدارس شبانه روزی ظرفیت بالایی برای اجرای برنامه های علمی، تربیتی و اجتماعی و انتقال مفاهیم و آموزه ها به نسل جدید فراهم می آورند و با تمرکز امکانات در مدارس شبانه روزی می توان شاهد ارتقای شاخص عدالت آموزشی در سطح مدارس استان خوزستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیش از 8 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس شبانه روزی

پوشش بیش از 8 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس شبانه روزی