مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:352023-01-11سياسي

غربی ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری ترس دارند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترس غربی ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان، منجر به انتشار این کاریکاتور توهین آمیز شد.

- آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن توطئه خبیث غربی ها و صهیونیست ها و اعلام وفاداری نسبت به ساحت مقدس مقام معظم رهبری(مد) به عنوان نائب برحق امام زمان (عج)، اظهار کرد: انتشار این کاریکاتورهای توهین آمیز در این روزها ذهن ها را به واقعه 19 دی 1356 منعطف میکند.

وی افزود: انتشار یک مقاله توهین آمیز نسبت به امام خمینی(ره) به دستور شاه، باعث ناراحتی، اعتراض و قیام ملت ایران شد که در پایان با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 مزین شد.

  آیت الله حیدری با تاکید بر نقش پررنگ مقام معظم رهبری(مد) به عنوان ولی امر مسلمین جهان، گفت: ترس کشورهای استکبار جهانی از نقش مقام معظم رهبری(مد)، به عنوان ولی امر مسلمین جهان در زمینه مقاومت اسلامی، باعث شد که در جهت تضعیف شخصیت ایشان، این اقدام کثیف و خبیث را انجام دهند.

  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: کشورهای غربی و صهیونیست ها بدانند این اقدام آنها، یقینا نتیجه ای مشابه به اتفاق 19 دی 56 خواهد داشت و در نهایت بار دیگر به وحدت بیشتر ملت ایران اسلامی می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری ترس دارند

غربی ها از نقش پررنگ مقام معظم رهبری ترس دارند