مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:552023-01-11بين الملل

فراخوان اعتراضات سراسری علیه نتانیاهو صادر شد


نخست وزیر و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در محکوم کردن مواضع کابینه بنیامین نتانیاهو، برگزاری اعتراضات سراسری خیابانی علیه او را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه مخالفت های داخلی و بین المللی با مواضع کابینه بنیامین نتانیاهو، یاییر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و بنی گانتز وزیر جنگ پیشین این رژیم فراخوان تظاهرات صادر کردند.

منابع خبری در فلسطین اشغالی گزارش دادند، که دو چهره ارشد کابینه سابق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جداگانه خواستار برگزایر تظاهرات سراسری خیابانی علیه کابینه کنونی این رژیم شدند.

در گزارش تایمز اسراییل آمده است: در حالی که نخست وزیر بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه به دفاع از اصلاحات قضایی گسترده (کابینه خود) ادامه داد و حزب لیکود او از این اقدام به عنوان گامی ضروری و مورد تایید عمومی برای ایجاد توازن مجدد در قدرت سیاسی و قضایی رهبری می کند، چهره های اصلی اپوزیسیون از اسراییلی ها خواستند که برای مبارزه با آنچه آنها اقدامات مخرب دموکراسی می خوانند به خیابان ها بیایند .

نتایناهو روز دوشنبه در جلسه کابینه با دفاع از اصلاحات قضایی جنجالی مد نظر کابینه خود دفاع کرد و مدعی شد که ساکنان فلسطین اشغالی حامی این اقدام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اعتراضات سراسری علیه نتانیاهو صادر شد

فراخوان اعتراضات سراسری علیه نتانیاهو صادر شد