مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:002023-01-11سياسي

افتتاح پروژه های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تعدادی از پروژه های نیمه تمام در دهه فجر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری صبح روز چهارشنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تا با دسیسه های خود وحدت در کشور را دچار خدشه کند، اما این شهدا هستند که با حضور خود موجب ایجاد معنویت و وحدت مجدد در کشور می شوند.

وی با اشاره به اینکه شهادت شهید مدافع امنیت محمد گودرزی نشان می دهد راه شهادت هنوز باز است، افزود: باید پیام شهدا که همان عمل به وظیفه برای خدشه دارنشدن وحدت در کشور استرا درک کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جلوگیری از وقوع فساد در ادارات، سازمان ها و ارگان ها، یکی از پیام های شهدا است، شهدا از جان خود برای حفظ آب و خاک کشور گذشتند و راه امانت داری از این ایثار، پاکدستی و پاسخگویی به مردم است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه بعد از سال ها خشکسالی شاهد بارش رحمت الهی به ویژه برف هستیم، به همین دلیل به علت برودت هوا و برای صرفه جویی در مصرف انرژی تعطیلی ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

وی سرانه مصرف انرژی در ایران را با کشور چین برابر دانست و گفت: نحوه صحیح مصرف، در تابستان با مدیریت مصرف برق و در زمستان با مدیریت مصرف گاز باید در بین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری

افتتاح پروژه های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری