مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:202023-01-11سياسي

ستاد دیه استان کرمان از ستادهای موفق کشور در آزادسازی زندانیان است


رییس کل دادگستری استان کرمان از همراهی و پشتیبانی همیشگی خیران از ستاد دیه تشکر کرد و گفت: این همکاری موجب شده ستاد دیه استان کرمان جزو ستادهای موفق در بحث آزادسازی زندانیان، - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از همراهی و پشتیبانی همیشگی خیران از ستاد دیه تشکر کرد و گفت: این همکاری موجب شده ستاد دیه استان کرمان جزو ستادهای موفق در بحث آزادسازی زندانیان، جشن های گلریزان و کمک های مردمی باشد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز 21 دی ماه در مراسم افتتاح ساختمان ستاد دیه استان کرمان با قدردانی از تلاش های رییس ستاد دیه و همکارانش اظهار کرد: مسئولیت اصلی ستاد در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که اگر کمک خیران نبود، توفیقی برای ستاد حاصل نمی شد.

وی از همراهی و پشتیبانی همیشگی خیران تشکر کرد و افزود: این همکاری موجب شده ستاد دیه استان کرمان جزو ستادهای موفق در بحث آزادسازی زندانیان، جشن های گلریزان و کمک های مردمی باشد.

حمیدی تصریح کرد: ستاد دیه به علت احداث ساختمان، بدهکار است و نیازمند همکاری خیران و مسئولان هستیم و ستاد به اتکاء کمک ها، کار را پیش برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه فاز نخست ساختمان ستاد با 670 مترمربع زیربنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد دیه استان کرمان از ستادهای موفق کشور در آزادسازی زندانیان است

ستاد دیه استان کرمان از ستادهای موفق کشور در آزادسازی زندانیان است