مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:252023-01-11اقتصادي

پروانه ساخت در «شهرک الهیه اردبیل» صادرات می شود


مشکلی در تأمین زیرساخت های «شهرک الهیه اردبیل» وجود ندارد و به زودی پروانه ساخت در این شهرک صادر می شود.

- اردبیل - استاندار اردبیل گفت: مشکلی در تأمین زیرساخت های شهرک الهیه اردبیل وجود ندارد و به زودی پروانه ساخت در این شهرک صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی روند اجرای زیرساخت ها و صدور پروانه در شهرک الهیه اظهار کرد: مشکلی در تأمین زیرساخت های شهرک الهیه اردبیل وجود ندارد و شهرداری به زودی می تواند روند صدور پروانه های احداث را برای متقاضیان ادامه دهد.

وی با اشاره به مساعدت تمامی دستگاه های اجرایی اردبیل در تسهیل روند اجرای زیرساخت ها و صدور پروانه در شهرک الهیه خاطرنشان کرد: با انجام هماهنگی های لازم بین دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و مخابرات، مقدمات اجرای شبکه های زیرساختی در شهرک الهیه اردبیل آغاز می شود.

استاندار اردبیل افزود: شهرداری اردبیل به زودی می تواند روند صدور پروانه های احداث را برای متقاضیان در شهرک الهیه ادامه دهد.

عاملی با تاکید بر اینکه تعیین برنامه های مشخص و کارشناسی در تعیین و شبکه گذاری های زیرساختی در این شهرک تصریح کرد: در تأمین آب برای شهرک الهیه مشکلی وجود ندارد و مقدمات لازم برای مطالعات و اجرای تصفیه خانه نیز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساخت در «شهرک الهیه اردبیل» صادرات می شود

پروانه ساخت در «شهرک الهیه اردبیل» صادرات می شود