مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:502023-01-11اقتصادي

قرارداد تامین 50 واگن برای قطار شهری قم امضا شده است


وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت مترو قم گفت: قطار شهری قم به پیشرفت مطلوبی رسیده است و اکنون به دنبال تامین واگن از دیگر شهرها هستیم، در این راستا 600 میلیارد تومان از سوی وزارت کشور پیش بینی و قرارداد تامین 50 واگن امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد وحیدی در حاشیه مراسم افتتاح تونل شهدای امنیت در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه با تلاش شهرداری، استانداری و دیگر مجموعه ها پروژه تونل شهدای امنیت با موفقیت به پایان رسیده است، اظهار کرد: مردم شهر قم نیز با همراهی مطلوب خود در این پروژه مشارکت کردند.

وی از کاهش بار ترافیکی مناطق مهم قم با اجرای پروژه تونل شهدای امنیت یاد و عنوان کرد: یکی از ارزش های این پروژه این است که در منطقه کم برخوردار قم واقع شده است و تمرکز شهرداری نیز بر حمایت ویژه از مناطق کم برخوردار است.

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مترو اظهار کرد: قطار شهری قم به پیشرفت مطلوبی رسیده و اکنون به دنبال تامین واگن از دیگر شهرها هستیم و در این راستا نیز 600 میلیارد تومان از سوی وزارت کشور پیش بینی و قرارداد تامین 50 واگن امضا شده است.

وی یادآور شد: اختلاف نظرهایی در مورد فرودگاه وجود داشته است اما اکنون برای همه وجود این فرودگاه قطعی شده و این پروژه درحال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد تامین 50 واگن برای قطار شهری قم امضا شده است

قرارداد تامین 50 واگن برای قطار شهری قم امضا شده است