مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:552023-01-11ورزشي

حکم رییس فدراسیون والیبال برای یک رییس فدراسیون دیگر!


رییس فدراسیون والیبال در حکمی عباس نظریان را به عنوان رییس کمیته والیبال برفی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، والیبال برفی نخستین بار در سال 2009 در کشور اتریش ابداع شد و سپس تور والیبال برفی در این کشور برگزار شد.

این رشته ورزشی در سال 2015 از سوی کنفدراسیون اروپا به رسمیت شناخته شد و مسابقات والیبال برفی قاره سبز نیز در همان سال برگزار شد.

سال 2019 فدراسیون جهانی والیبال نیز والیبال برفی را در تقویم مسابقات خود قرار دارد و تورهای جهانی والیبال برفی زیر نظر FIVB استارت خورد.

با توجه به شرایط آب و هوایی ایران، والیبال برفی نیز فعالیت خود را خیلی زود در کشورمان آغاز کرد و در سال 2017 نخستین تور جهانی والیبال برفی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در پیست اسکی دیزین برگزار شد.

رشد و توسعه والیبال برفی یکی از اهداف فدراسیون جهانی و فدراسیون والیبال ایران است و تا کنون مسئولیت این رشته برعهده کمیته ساحلی فدراسیون بود.

فدراسیون والیبال در راستای اهداف تعبیه شده فدراسیون جهانی والیبال مبنی بر قرار گیری رشته والیبال برفی در المپیک 2030 زمستانی فعال کردن این رشته را در دستور کار خود قرار داد و پس از بررسی های انجام شده به منظور استفاده و بهره برداری از پتانسیل های موجود در کشور در جلسه با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم رییس فدراسیون والیبال برای یک رییس فدراسیون دیگر!

حکم رییس فدراسیون والیبال برای یک رییس فدراسیون دیگر!