مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:002023-01-11حوادث

کشف 20فقره سرقت در ایلام


فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری7 سارق حرفه ای وکشف 20فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ قدرت حیدری زاد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایلام در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات به حق شهروندان، طرح دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب را در سطح شهرستان به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات هدفمند و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 7 سارق شدند که تاکنون متهمان به 20 فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: دستگیری 2 ارازل و اوباش، 9 متهم و محکوم قضایی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به کشف مغادیری از انواع مواد مخدر، تصریح کرد: در این طرح، 2 فروشنده مواد مخدر دستگیر و 7 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرهنگ حیدری زاد در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح ها در ماه های پایانی سال بیان داشت: شهروندان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20فقره سرقت در ایلام

کشف 20فقره سرقت در ایلام