مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:002023-01-11سياسي

رییس گروه پارلمان ایران در APA با نایب رییس مجلس ملی فلسطین دیدار کرد


رییس گروه پارلمان ایران در APA تاکید کرد: مسئله فلسطین، مسئله جهان اسلام است و این امر در جریان برگزاری اجلاس مجمع مجالس آسیایی نیز محسوس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان کشورمان در حاشیه سیزدهمین نشست مجمع مجالس آسیایی، روز سه شنبه 20 دیماه، با علی فیصل، نایب رییس مجلس ملی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

علی علیزاده، رییس گروه پارلمان ایران در APA، با اشاره به اهتمام کشورها به حمایت از موضوع فلسطین در جریان سیزدهمین نشست مجمع عمومی گفت: مسئله فلسطین، مسئله جهان اسلام است و این امر در جریان برگزاری این اجلاس نیز محسوس بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح رهنمودهای امام خمینی (ره) در رابطه با موضوع فلسطین خاطرنشان کرد: ما با پیروی از بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره آرمان های فلسطین را آرمان خود دانسته ایم.

جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو گروه پارلمانی ایران در APA، به وضعیت نامطلوب اسراییل در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: ترس کشورها از قدرت نظامی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دروغ بزرگ رژیم صهیونیستی در خصوص مظلوم نمایی برملا شده و دیگر افکار عمومی جهان آن را نمی پذیرد و به همین دلیل است که سعی می کند با عادی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس گروه پارلمان ایران در APA با نایب رییس مجلس ملی فلسطین دیدار کرد

رییس گروه پارلمان ایران در APA با نایب رییس مجلس ملی فلسطین دیدار کرد