مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:252023-01-11سياسي

فعالیت 5 هزار مرکز نیکوکاری روحانی محور در کشور


معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد گفت: از 10 هزار مرکز نیکوکاری در کشور 5 هزار مورد آن روحانی محور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله آسوده ظهر چهارشنبه در آیین جشنواره گفتمان خدمت در مصلای بیت المقدس اراک ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: الگوگیری از حضرت زهرا (س) در انفاق و نیکوکاری یک ضرورت مهم است و ولایتمداری و کمک به محرومین مهمترین شاخصه فرهنگ فاطمی است.

وی افزود: امروز جشنواره گفتمان خدمت با رویکرد تبیین خدمات صادقانه جامعه روحانیت به مردم برگزار می شود و این جشنواره به مردم می گوید دولت و نظام اسلامی با همه توان برای خدمت رسانی تلاش می کند.

معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد تاکید کرد: رویکرد مهم دولت سیزدهم خدمت و رفع مشکلات معیشتی مردم است و امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه ای می خواهد واقعیت ها را وارونه نشان دهد.

وی ادامه داد: جامعه روحانیت از ابتدای انقلاب تاکنون علاوه بر هدایت فقهی و دینی حوزه اجتماعی را فراموش نکرده و همواره با حضور در صحنه برای مردم منشأ خیرات و برکات فراوان بوده است.

آسوده اضافه کرد: از 10 هزار مرکز نیکوکاری در کشور 5 هزار مورد آن روحانی محور هستند و روحانیت از زلزله، سیل و کرونا تا رفع مشکلات مختلف و اشتغال زایی سازندگی در کنار مردم بودند و این باید به خوبی برای مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 هزار مرکز نیکوکاری روحانی محور در کشور

فعالیت 5 هزار مرکز نیکوکاری روحانی محور در کشور