مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:352023-01-11سياسي

دیپلماسی علم و فناوری از عوامل شتاب بخشی به پیشرفت علمی کشور است


رییس مرکز همکاری های تحوّل و پیشرفت ریاست جمهوری دیپلماسی علم و فناوری را از عوامل شتاب بخشی به پیشرفت علمی کشور دانست و گفت: یکی از کارکردهای این نوع دیپلماسی، - رییس مرکز همکاری های تحوّل و پیشرفت ریاست جمهوری دیپلماسی علم و فناوری را از عوامل شتاب بخشی به پیشرفت علمی کشور دانست و گفت: یکی از کارکردهای این نوع دیپلماسی، اقتدارآفرینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سیروس وطن خواه امروز (چهارشنبه) در نشست دیپلماسی علم و فناوری در هندسه نظم جهانی قدرت که به میزبانی وزارت دفاع برگزار شد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دیپلماسی علمی اظهارکرد: علم و دانش بشری دارای ساحت لایزال الهی است و انتها ندارد و همیشه توسعه علم در عرصه های جهانی در جریان است.

وطن خواه افزود: یکی از عوامل شتاب بخشی به پیشرفت در علم، دیپلماسی علم و فناوری است و ما زمانی می توانیم این مورد را پایدار نگه داریم که طرفین از روابط سیاسی با موضوعیت علم و فناوری نفع ببرند.

رییس مرکز همکاری های تحوّل و پیشرفت ریاست جمهوری ادامه داد: برای پایداری دیپلماسی علمی باید منافع طرفین تأمین شود و این تفاوت بین دیپلماسی علمی و همکاری های علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی علم و فناوری از عوامل شتاب بخشی به پیشرفت علمی کشور است

دیپلماسی علم و فناوری از عوامل شتاب بخشی به پیشرفت علمی کشور است