مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:452023-01-11سياسي

قتل عام های دنیا صادرات تمدن غرب است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: خروجی تمدن غرب برای دنیا، قتل عام هایی است که در کشورهایی نظیر افغانستان، یمن، سوریه و عراق می بینیم، - تمام این قتل عام ها صادرات تمدن غرب است، اما صادرات تمدن اسلامی فرهنگ امیرالمؤمنین(ع) و اخلاق کریمانه پیامبر(ص) است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در همایش فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های استان قزوین که چهارشنبه 21 دی ماه 1401، در ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در سوره عصر فرموده انسان در خسران و زیان کاری بزرگی قرار دارد، معنای کلمات ضرر و خسران متفاوت است، ضرر به معنای سود نکردن بوده، اما خسران از دست دادن سرمایه است.

وی ادامه داد: خداوند در سوره کهف می فرماید خسارت زده ترین آدم ها کسانی هستند که تمام سعی و کوشش خود را خرج دنیا کرده اند، به این معنا که تمام استعدادها، دغدغه ها و دوندگی هایشان خرج مسائل دنیوی شده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: زمانی که قیامت شد و پرده ها کنار رفت معنای این خسارت ها آشکار می شود، به همین دلیل نام قیامت یوم الحسرت است، یعنی قیامت روزی است که آدم ها حسرت می خورند که چرا عمر خود را به بطالت گذرانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عام های دنیا صادرات تمدن غرب است

قتل عام های دنیا صادرات تمدن غرب است