مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:502023-01-11سياسي

دومین مجموعه شهردخت پایتخت افتتاح می شود


شهردار منطقه دو تهران از راه اندازی دومین مجموعه شهردخت پایتخت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.

- شهردار منطقه دو تهران از راه اندازی دومین مجموعه شهردخت پایتخت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی صالحی از راه اندازی دومین مجموعه شهردخت پایتخت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد و گفت: مجموعه شهردخت به منظور ارتقای مهارت های دختران برای انجام فعالیت های استارتاپی در زمینه های گردشگری، فراغت، آموزشی و… آماده و همزمان با گرامیداشت هفته زن افتتاح می شود.

شهردار منطقه دو تهران با بیان اینکه در مرکز شهردخت آموزش های لازم برای مهارت آموزی دختران نوجوان و جوان ارائه می شود، اظهار کرد: آن ها بر اساس مهارت های خود از حمایت های لازم بهره مند می شوند تا بتوانند پروژه های خرد را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این فضا مکانی هم به عنوان کافه کتاب برای دختران ایجاد شده است، ادامه داد: همچنین در این مجموعه دستاوردهای دختران در نمایشگاه های مختلف به نمایش گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مجموعه شهردخت پایتخت افتتاح می شود

دومین مجموعه شهردخت پایتخت افتتاح می شود