مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:502023-01-11اجتماعي

برفروبی 353 کیلومتری محورهای کوهستانی گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از برفروبی 353 کیلومتری راه های استان خبر داد و تصریح کرد: 404 تن مخلوط شن و نمک برای یخ زدایی محورها به کار رفته است.

- غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه های مواصلاتی اصلی و شریانی استان گیلان باز است و تردد جریان دارد، اظهار کرد: محورهای فرعی و روستایی نیز باز هستند و اکیپ های راهداری همچنان مشغول برفروبی هستند.

وی با اشاره به انسداد محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن، افزود: به دنبال توقف بارش برف، عملیات راهداری طی 72 ساعت گذشته در حال انجام بوده و ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از برفروبی 353 کیلومتری راه های استان خبر داد و تصریح کرد: حجم برفروبی محورهای کوهستانی استان تاکنون به یک میلیون و 361 هزار و 900 مترمکعب رسیده است.

نیک فهم همچنین از یخ زدایی محورها با 404 تن مخلوط شن و نمک خبر داد و گفت: در مجموع 134 راهدار با استفاده از 72 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین درگیر عملیات برفروبی هستند.

وی از رانندگان خواست از انجام سفرهای غیر ضروری به گیلان و تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر خودداری کنند و یادآور شد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی 353 کیلومتری محورهای کوهستانی گیلان

برفروبی 353 کیلومتری محورهای کوهستانی گیلان