مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:552023-01-11اقتصادي

خرید وفروش پیک میلیاردی پروانه نانوایی ها/ سوداگری ها برچیده شود


استاندار مازندران با تاکید بر ساماندهی زنجیره صنعت نان گفت: خرید وفروش پروانه نانوایی با نرخ بالای یک میلیارد تومانی زیبنده نیست و باید این سوداگری برچیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور عصر چهارشنبه در کارگروه آرد ونان استان نان را از موضوعات مهم در دولت بیان کرد و گفت: دولت برای ساماندهی وضعیت نان برنامه ریزی و طرح بزرگی را برای هوشمندسازی آن اجرا کرده است.

وی با اظهار اینکه همه حوزه های مرتبط با نان باید ساماندهی شود، گفت: خرید و فروش گواهی و پروانه نانوایی با قیمت های بالای یک میلیارد تومانی زیبنده استان نیست و بساط آن باید جمع شود.

وی با تاکید براین که هر نانوایی باید یک متولی داشته باشد، خواستار نظارت دستگاه های امنیتی و اقتصادی در این بخش شد و گفت: سواگردانی در بازار آرد ونان استان شکل گرفته که زیبنده نیست.

حسینی پور توجه به کیفیت نان را الزامی دانست و خواستار نظارت بر مراکز تولید آرد شد و با اشاره به گلایه مردم از کیفیت نان گفت: در پخت نان به کیفیت توجه ویژه ای نمی شود.

استاندار مازندران گفت: کارخانه ها ملزم به رعایت استانداردها برای ارتقای کیفیت آرد هستند و باید در این راستا نظارت بیشتری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید وفروش پیک میلیاردی پروانه نانوایی ها/ سوداگری ها برچیده شود

خرید وفروش پیک میلیاردی پروانه نانوایی ها/ سوداگری ها برچیده شود