مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:552023-01-11اجتماعي

صنایع، متهم 43 درصد آلودگی هوای اراک/شکایت از نیروگاه به جایی نرسید


سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: بابت مازوت سوزی از نیروگاه شازند شکایت شد اما به جایی نرسیده و رایی صادر نشده است.

- ایسنا/مرکزی سرپرست حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: بابت مازوت سوزی از نیروگاه شازند شکایت شد اما به جایی نرسیده و رایی صادر نشده است.

یوسف یوسفی 21 دیماه 1401 در نشستی مطبوعاتی با اشاره به 24 تا 29 دیماه که به عنوان هفته هوای پاک نامگذاری شده است اظهار کرد: سابقه نامگذاری این هفته به سال 1374 باز می گردد که با توجه به آلودگی هوا و سابقه آن در شهر تهران، جلسات اولیه در 29 دیماه همان سال برگزار شد و در ادامه، 7 شهر بزرگ کشور شامل مشهد، تبریز، اراک، اهواز، اصفهان، شیراز و البرز که درگیر هوای آلوده بودند به شهر تهران اضافه شدند.

وی با بیان اینکه از 29 دیماه 1374 تاکنون اراک به عنوان کلانشهر در زمره شهرهای دارای هوای آلوده قلمداد شد، هفته ای به نام هوای پاک نامگذاری شد و اطلاع رسانی عمومی در خصوص الزامات اجرایی قانون هوای پاک و جلب مشارکت عمومی و مردمی سازی برنامه ها جهت تحقق اهداف، از اهداف مهم این هفته است.

یوسفی گفت: براساس اسناد بالادستی همچون اصل 50 قانون اساسی و سیاست های کلی نظام در بحث محیط زیست و قانون هوای پاک و سند تحول دولت مردمی و سند برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست، هفته هوای پاک برگزار می شود و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع، متهم 43 درصد آلودگی هوای اراک/شکایت از نیروگاه به جایی نرسید

صنایع، متهم 43 درصد آلودگی هوای اراک/شکایت از نیروگاه به جایی نرسید