مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:152023-01-11دانش

رؤسای برتر دانشگاه های کشور مطابق با الگوی ارزیابی عملکرد معرفی می شوند


رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طراحی الگوِیی بر اساس شایستگی های مورد انتظار از رؤسای دانشگاه ها و اولویت های دولت و وزارت عتف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روح الله رازینی رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم در اجلاس رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از طراحی الگوی ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاه ها خبر داد و اعلام کرد: در اجلاسِ آتی تعدادی از رؤسای برتر دانشگاه ها بر اساس این الگو برگزیده و معرفی می شوند.

وی هدف اصلی از ارزیابی عملکردِ رؤسای دانشگاه ها را پیگیری اولویت های راهبردی وزارت عتف توسط رؤسا و جریان سازی این اولویت ها، ثبتِ تجربه و مدیریت دانش، ارج گذاری به مدیریت موفق و الگوسازی اعلام کرد و با بیان این که ارزیابی رؤسای دانشگاه ها از اولویت های مهم مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیتِ عتف بوده، اظهار داشت: این مرکز در اجلاس آتی تعدادی از رؤسای برتر دانشگاه ها را با شاخص های معین ارزیابی، انتخاب و معرفی خواهد کرد.

به گفته رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیتِ وزارت علوم، الگوی ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاه ها با رویکردهای مهمی چون ارزیابی عملکردِ مبتنی بر شایستگی و ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای برتر دانشگاه های کشور مطابق با الگوی ارزیابی عملکرد معرفی می شوند

رؤسای برتر دانشگاه های کشور مطابق با الگوی ارزیابی عملکرد معرفی می شوند