مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:252023-01-11اقتصادي

تکلیف دولت به شناسایی و حذف حمایت یارانه ای از گروه های پردرآمد


براساس لایحه بودجه سال آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با به روزرسانی داده ها دو بار در سال با اتکا به داده های متقن و ثبتی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان نسبت به شناسایی گروه های مشمول حمایت و اعلام حذف گروه های پردرآمد از حمایت یارانه ای اقدام نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همان گونه که در قانون بودجه امسال و سالهای قبل دولت مکلف به شناسایی و حذف یارانه افراد پردرآمد بود، در لایحه بودجه سال آینده هم در تبصره 16 بند د آمده است: وزارت تعاون موظف است، براساس پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان افراد پردرآمد را شناسایی و از حمایت یارانه ای حذف کند.

همچنین براساس تبصره 17 کلیه دستگاه های موضوع ماده 29 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه از جمله نهادهای عمومی غیردولتی و بنیادها که به هر شکل از اقشار آسیب پذیر حمایت می کنند، موظفند همه حمایت ها و کمک های خود را با لحاظ محرمانه گی به تفکیک  شماره ملی فرد دریافت کننده حمایت از طریق مرکز ملی تبادل سرویس NIE با استعلام از طریق شماره ملی دراختیار پایگاه رفاه ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دهند.

بانک مرکزی، بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و دولتی هم مکلفند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده را به تفکیک شماره ملی در سامانه رفاه ایرانیان ثبت نمایند و هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف دولت به شناسایی و حذف حمایت یارانه ای از گروه های پردرآمد

تکلیف دولت به شناسایی و حذف حمایت یارانه ای از گروه های پردرآمد