مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:302023-01-11سياسي

مازندران به عنوان دبیرخانه دیپلماسی آموزشی کشورهای منطقه معرفی می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، گفت: در راستای دیپلماسی آموزشی از ظرفیت آموزش پرورش مازندران باید استفاده شود و این استان به عنوان دبیرخانه دیپلماسی آموزشی کشورهای منطقه معرفی می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، گفت: در راستای دیپلماسی آموزشی از ظرفیت آموزش پرورش مازندران باید استفاده شود و این استان به عنوان دبیرخانه دیپلماسی آموزشی کشورهای منطقه معرفی می شود.

حسین کمالی پاشاکلایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش پرورش بدون همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی به اهدافش نمی رسد، اظهار کرد: مطالبه آموزش و پرورش پیش بینی فضای آموزشی در شهرک های مسکونی است.

وی به جذب نیروی انسانی بدون ضابطه در گذشته را عامل متضرر شدن سیستم تعلیم و تربیت دانست و گفت: افرادی که بدون حساب کتاب در گذشته جذب آموزش پرورش شدند و اکنون از این نهاد در مراجع ذی ربط شکایت می کنند، آرایی صادر می شود که باعث تحمیل هزینه های گزاف به آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه حدود 700 مدرسه غیر دولتی داریمدر استان داریم که فشار زیاد را از دوش دولت بر می دارد، تصریح کرد: اگر این مدارس تعطیل شوند فشار قابل توجهی به دولت وارد می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران به عنوان دبیرخانه دیپلماسی آموزشی کشورهای منطقه معرفی می شود

مازندران به عنوان دبیرخانه دیپلماسی آموزشی کشورهای منطقه معرفی می شود