مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:352023-01-11سياسي

قطار شهری قم به زودی راه اندازی می شود


قطار شهری قم آماده شده و نیازمند واگن است که تا به امروز با توافقات انجام شده موفق شدیم سه واگن از استان های دیگر قرضی بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی سقاییان نژاد در مراسم افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 218 پروژه شهری که عصر امروز در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: ما برای خدمت به مردم اینجا هستیم و اقدامی که امروز به پایان رسیده لیاقت مردم خوب قم است؛ ما به دنبال این هستیم که اعتماد مردم را به دست آوریم چون آن ها مهم ترین حامی ما هستند.

  وی ادامه داد: از سال 1395 تا به امروز 2 برنامه جامع را برای خودمان تعریف کردیم که برنامه اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در این 2 برنامه 35 مورد تقاطع غیر همسطح را در نظر گرفته ایم.

شهردار قم تصریح کرد: امروز همه دغدغه ما مربوط به مرکز شهر است؛ با همکاری مدیریت استان اراضی 48 هکتاری به استان الحاق شد تا بتوانیم ساکنین بافت های فرسوده داخل شهر را به این اراضی منتقل کنیم.

  سقاییان نژاد در ادامه عنوان کرد: امسال موفق شدیم 100 دستگاه اتوبوس را خریداری کنیم که تا به امروز به این آمار، 15 دستگاه اضافه شده است و 50 دستگاه دیگر نیز به ناوگان اتوبوسرانی در آینده نزدیک اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار شهری قم به زودی راه اندازی می شود

قطار شهری قم به زودی راه اندازی می شود