مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:452023-01-11سياسي

حرکت در مسیر توسعه و ارتقای قم عبادت است


هر قدمی برای قم برداشتن حقیقتا یک عبادت بسیار بزرگ است.

- احمد وحیدی امروز چهارشنبه 21 دی ماه در مراسم آغاز مرحله جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحویل به منظور افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 218 پروژه شهری به ارزش 29 هزار میلیارد ریال که عصر امروز با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور که در مرکز همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: قم مرکز عمل، فقاهت، معنویت، امید، محبت و عشق به اهل بیت(ع) و مرکز تمام معصومیت ها است.

وی با اشاره به اینکه توهین نشریه شارلی ابدو به مقام معظم رهبری، عنوان کرد: این دشمنان نادان فکر می کنند با این کار عشق و محبت مردم به ایشان کاهش پیدا خواهد کرد ولی شکست خواهند خورد و نتیجه عکس خواهد داشت.

وزیر کشور با بیان اینکه با این کار باطن این افراد به همه نشان داده شد، مطرح کرد: این افراد با اسلام مخالف هستند و همچون گذشته چیزی جز شکست نسیب شان نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در صحنه اغتشاشات اخیر نیز شکست خوردند، خاطرنشان کرد: در این فتنه حجم عظیمی را به میدان آوردند ولی با شکست روبرو شدند.

وحیدی با بیان اینکه افراد فریب خورده در این اغتشاشات به دامان کشور بازخواهند گشت، تصریح کرد: برخی از این افراد به دلیل گمراه شدن دست به جنایات بسیاری زدند که جزای اعمال خود را خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر توسعه و ارتقای قم عبادت است

حرکت در مسیر توسعه و ارتقای قم عبادت است