مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:502023-01-11سياسي

مدیر ناتوان در حل مشکل مردم باید کنار گذاشته شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در ستاد انتصابات شایسته سالاری توسط مدیران در دستور کار قرار دارد، گفت: مدیری که توان انجام کار و حل مشکل مردم را ندارد باید کنار گذاشته شود و راه برای خدمت مدیران توانمند جهادی و انقلابی باز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری 21 دی ماه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید از وقوع فساد در ادارات، سازمان ها و ارگان ها جلوگیری کنیم، گفت: این مسئله یکی از پیام های شهدا است، شهدا از جان خود برای حفظ آب و خاک کشور گذشتند و باید امانت دار خون شهدا با پاکدستی و پاسخگویی به مردم باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دیدار استانداران با رییس جمهور مسائل و مشکلات استان مطرح شد، توضیح داد: مقرر شد این جلسات به صورت مستمر برگزار شود، همچنین در یک جلسه اختصاصی با رییس جمهور، مشکلات برجسته استان مطرح و دستورات ویژه برای حل مشکلات صادر شد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در چهارمحال و بختیاری تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری است و رییس جمهور نیز برای تحقق این مصوبات دستورات ویژه ای صادر کرد و اگر مدیران با یک کار جمعی مصوبات سفر را پیگیری کنند، اتفاقات خوبی را در یک سال آینده در استان شاهد خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر ناتوان در حل مشکل مردم باید کنار گذاشته شود

مدیر ناتوان در حل مشکل مردم باید کنار گذاشته شود