مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:052023-01-11اقتصادي

پرداخت 439 مورد تسهیلات فرزندآوری در سرپل ذهاب


فرماندار سرپل ذهاب از پرداخت 439 مورد تسهیلات فرزندآوری در این شهرستان خبر داد.

- صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور حمایت از جوانی جمعیت از زمان ابلاغ شیوه نامه مربوطه تاکنون 439 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ 109 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات فرزندآوری براساس قانون به پدر اطفالی که تاریخ تولد آنان از یک فروردین 1400 به بعد و در داخل ایران متولد شده اند تعلق می گیرد.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: مبلغ تسهیلات برای فرزند اول مبلغ 20 میلیون تومان با دوره باز پرداخت سه سال، فرزند دوم مبلغ 40 میلیون تومان با دوره باز پرداخت چهار سال، فرزند سوم مبلغ 60 میلیون تومان با دوره باز پرداخت پنج سال، فرزند چهارم مبلغ 80 میلیون تومان با دوره باز پرداخت 6 سال و فرزند پنجم به بعد مبلغ 100 میلیون تومان با دوره باز پرداخت هفت سال است.

بابلی ادامه داد: در راستای حمایت از افزایش و جوانی جمعیت اعلام شده زمین رایگان برای خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در نظر گرفته شده و وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم و بیشتر آنها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده برای ثبت نام دریافت تسهیلات حوزه زمین و مسکن به سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 439 مورد تسهیلات فرزندآوری در سرپل ذهاب

پرداخت 439 مورد تسهیلات فرزندآوری در سرپل ذهاب