مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:112023-01-11سياسي

وزیر کشور: امروز دشمنان ایران در مرحله فروپاشی و افول هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد وحیدی در مراسم افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 218 پروژه شهری که عصر امروز در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه قم مرکز علم، فقاهت، معنویت و امید است، اظهار کرد: عشق به اهل بیت(ع) به برکت وجود حضرت معصومه(س) در قم تبلور دارد و همواره از قم به عنوان حرم دوم اهل بیت(ع) یاد می شود.

  وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که برترین بانوی جهان هستی متعلق به امت اسلام است، تصریح کرد: در اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بزرگترین مقام مربوط به مقام زن است و ما به خود می بالیم که دارای چنین مکتب غنی و بزرگی هستیم.

وزیر کشور گفت: غربی ها و همه کسانی که از انسانیت بوی چندانی نبرده اند و به زن نگاه ابزاری و کالایی دارند می خواهند حقوق زنان را به ما بیاموزند درحالی که زن در مکتب اسلام شناخته شده و دارای ارزش است، این حرکت غربی ها طنز بزرگی است.

وی ادامه داد: آن ها کسانی بودند که زن را به بردگی کشیده و از آن استفاده ابزاری کردند اما در مکتب ما زن دارای مقام والایی است و ما این مقام را گرامی می داریم.

*دشمنان اسلام به دنبال جدایی کرامت از انسان هستند وحیدی با بیان اینکه دشمنان ما همان دشمنان اسلام و بشریت هستند، گفت: آن ها به دنبال سعادت انسان نیستند و این را می خواهند که کرامت را از انسان جدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: امروز دشمنان ایران در مرحله فروپاشی و افول هستند

وزیر کشور: امروز دشمنان ایران در مرحله فروپاشی و افول هستند