مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:302023-01-11بين الملل

پروازها در سراسر آمریکا لغو شد


اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد که پروازها در سراسر ایالات متحده صبح چهارشنبه پس از اینکه سامانه ناوبری اداره هوانوردی فدرال دچار نقص فنی شد، - اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد که پروازها در سراسر ایالات متحده صبح چهارشنبه پس از اینکه سامانه ناوبری اداره هوانوردی فدرال دچار نقص فنی شد، متوقف و این کشور مجبور شد همه پروازهای سراسر کشور را برای حل این مشکل متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروازهای ایالات متحده پس از آن که اداره هوانوردی فدرال (FAA) تلاش کرد تا قطعی سیستم را برطرف کند که باعث توقف همه پروازهای خروجی ایالات متحده شد، به آرامی شروع به از سرگیری پروازها کردند.

علت این مشکل که باعث تاخیر هزاران پرواز در ایالات متحده شد، نامشخص بود اما مقامات آمریکایی گفتند که تاکنون هیچ مدرکی دال بر حمله سایبری پیدا نکرده اند.

عملیات عادی ترافیک هوایی به تدریج در سرتاسر ایالات متحده پس از قطعی شبانه سیستم Notice to Air Missions که اطلاعات ایمنی را در اختیار خدمه پرواز قرار می دهد، از سر گرفته می شود.

بر اساس گزارش رویترز، بیش از 4300 پرواز به تعویق افتاد و 700 پرواز لغو شد زیرا مقامات گفتند که بهبودی پس از توقف پروازها ساعت ها طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازها در سراسر آمریکا لغو شد

پروازها در سراسر آمریکا لغو شد