مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:352023-01-11سياسي

مشارکت فعال استان فارس در برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از حضور پررنگ استان در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تقویم اعلام شده سال 2023 میلادی از سوی نمایشگاه های کشور عراق، نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق از 18 الی 20 اسفند ماه سال جاری در شهر نجف اشرف توسط شرکت prestige و با همکاری استانداری نجف، وزارت بهداشت و وزارت تجارت عراق برگزار خواهد شد که تاکنون یک چهارم ظرفیت پاوین جمهوری اسلامی ایران به فارس تعلق گرفته است.

محمد فرخ زاده گفت: در این نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت ها و مراکز درمانی عراق، در سطح بین المللی و با حضور کشورهای ایران، ترکیه، لبنان، امارات، مصر و اردن برگزار می شود که پاویون جمهوری اسلامی ایران به متراژ 200 متر مربع به صورت منسجم تحت راهبری شرکت برساز رویداد پارس از برگزار کنندگان پیشرو در کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهر شیراز - قطب پزشکی جنوب کشور از دیرباز به عنوان یکی از مهمترین مراکز پذیرش گردشگران سلامت در میان کشور های همجوار شناخته شده است افزود با عنایت به اهمیت راهبردی این نمایشگاه در حفظ و تقویت جایگاه اقتصادی استان فارس در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت فعال استان فارس در برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق

مشارکت فعال استان فارس در برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق