مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:502023-01-11سياسي

درخواست های نماینده قم در مجلس از وزیر کشور


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور درخواست حمایت بیش تر از قم در سفر دوم رییس جمهور به قم را داشت.

- احمد امیرآبادی فراهانی امروز چهارشنبه 21 دی ماه در آیین افتتاح و بهره برداری از تونل شهدای امنیت که در مرحله جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحویل در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: اگر شهرداری قم عملکرد خوبی داشته باشد، رضایت بخش عمده ای از شهروندان را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه به همین منظور وظیفه ما حمایت و همکاری با شهرداری قم است، مطرح کرد: خوشبختانه در استان و شهر قم همکاری و هماهنگی خوبی میان مسئولین سه قوه وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع موجب شده است بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلاتی که ریشه در گذشته داشته است را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت مسئولین ملی پروژه قطار شهری قم به زودی به بهره برداری برسد، عنوان کرد: باتوجه به اینکه در سفر نخست رییس جمهور به قم مجموعه مدیریت استان درحال جابجایی بود، در سفر بعدی رییس جمهور به استان نیازمند توجه بیش تر به قم در حوزه مصوبات هستیم.

امیرآبادی با اشاره به اینکه عملکرد دولت در اجرای مصوبات قم خوب و قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: در قم شاهد برخی مشکلات دیرینه هستیم و در این راستا نیازمند حمایت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های نماینده قم در مجلس از وزیر کشور

درخواست های نماینده قم در مجلس از وزیر کشور