مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 19:052023-01-11اجتماعي

بازگشایی تمامی محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از بازگشایی کامل محورهای اصلی و شریانی استان با همکاری پلیس راه خبر داد.

  - اسداله جلال زاده، عصر امروز چهارشنبه 21 دی به رسانه های گروهی گفت: در پی بارش های سنگین برف در شبانه روز گذشته و کاهش دید افقی با کندی تردد و انسداد موقت در برخی محورها مواجه بودیم که با همکاری مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پلیس راه و گروه های امدادی، تمامی مسیرهای اصلی و شریانی استان در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با پیش بینی های دقیق هواشناسی، برنامه ریزی لازم برای استقرار راهداران و ماشین آلات راهداری و فعالسازی قرارگاه استانی راهداری زمستانی با اولویت محورهای اصلی و شریانی استان، طی دو روز گذشته صورت پذیرفت که با برف روبی و شن و نمک پاشی به موقع مانع از انسداد غالب راه های استان شد.

جلال زاده با بیان اینکه 230 راهدار استان در قالب تیم های راهداری طی این مدت خدمات رسانی به کاربران جاده ای را انجام داده اند، تصریح کرد: 183 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در سطح استان و 33 باب راهدارخانه مشغول خدمات رسانی به کاربران جاده ای و هم استانی ها بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تمامی محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی

بازگشایی تمامی محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی