مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 19:502023-01-11سياسي

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر کرد؛ خسروپناه به جای سعیدرضا عاملی


حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه که استاد تمام فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای تحول و ارتقای علوم انسانی این شورا است، - حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه از اساتید فرهیخته فلسفه حوزه و دانشگاه با حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان دبیر جدید این شورا منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت عصر امروز چهارشنبه 21 دی ماه 1401 در توییتی اعلام کرد: به پیشنهاد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهور در حکمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه را به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه که استاد تمام فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای تحول و ارتقای علوم انسانی این شورا است.

او بهمن ماه 1345 در شهر دزفول متولد شد و در شهرهای دزفول، یزد و شهر مقدس قم به تحصیلات حوزوی پرداخت و در سال 1368 دروس خارج فقه و اصول را در حوزه علمیه قم آغاز کرد و 12 سال از محضر استادانی همچون آیت الله وحید خراسانی، آیت الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر کرد؛ خسروپناه به جای سعیدرضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر کرد؛ خسروپناه به جای سعیدرضا عاملی