مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:052023-01-11بين الملل

آنکارا: عجله ای برای برگزاری نشست با طرف سوری نداریم


سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه گفت که این کشور عجله ای برای برگزاری جلسات با طرف سوری ندارد، اما در عین حال اظهار کرد که خواهان تعویق این جلسات نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمر چلیک سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه امروز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که کشورش برای برگزاری جلسات و نشست ها با طرف سوری عجله ندارد، ولی در عین حال نمی خواهد این نشست ها به مدت طولانی به تعویق بیفتد.

سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه تصریح کرد: ما خواهان داشتن مذاکرات بسیار مفید با طرف سوری هستیم تا همه مشکلات از جمله مبارزه با تروریسم و ​​بازگشت آوارگان سوری حل و فصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، وی در ادامه گفت که به زودی بین وزرای خارجه ترکیه، سوریه و روسیه نشست برگزار می شود و پس از آن، روسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه با یکدیگر نشست برگزار خواهند کرد.

روزنامه ترکیه ای آیدینلیک دیروز سه شنبه به نقل از منابع مطلع نوشت: ممکن است که رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری این کشور قبل از موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در ماه مه با بشار اسد، همتای سوری خود دیدار و گفت وگو کند.

این روزنامه نوشت، انتظار می رود دیدار سران دو کشور در چارچوب مرحله سوم عادی سازی روابط میان ترکیه و سوریه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: عجله ای برای برگزاری نشست با طرف سوری نداریم

آنکارا: عجله ای برای برگزاری نشست با طرف سوری نداریم