مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:202023-01-11سياسي

راهپیمایی مردم قزوین در محکومیت توهین به مرجعیت دینی


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیانیه ای از برگزاری راهپیمایی مردم قزوین در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و سیاسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیانیه از برگزاری راهپیمایی مردمی بعد از اقامه نماز جمعه 23 دیماه 1401 در استان قزوین در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و سیاسی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی، بیانگر اوج عصبانیت، درماندگی و ناامیدی و نتیجه شکست های پی درپی غرب از ایستادگی و استواری ملتی هوشمند، مؤمن و معتقد به اسلام و ارزش های اسلامی و وفادار به ولی امر مسلمین است و این اقدامات موهن و ننگین که ریشه در خوی استکباری دنیای غرب و اندیشه های باطل آن ها دارد در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام عزیز و انقلاب عظیم اسلامی به کرات دیده شده و نشان از ضعف و زبونی و بن بست تفکر و رنگ باختگی ارزش های فرهنگی کانون های فکر و اندیشه که از آبشخور جریانات استکباری و صهیونیستی ارتزاق می کنند، می باشد.

غرب امروز که در فلاکت بی هویتی قرار گرفته و منطق فکری و پایه های نظری آن ها سست و به پایان خط رسیده است خط اهانت، تخریب و تحریف را تنها راه فرار و نجات خود در مواجه با جبهه حق قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم قزوین در محکومیت توهین به مرجعیت دینی

راهپیمایی مردم قزوین در محکومیت توهین به مرجعیت دینی