مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:302023-01-11سياسي

سخنگوی دولت: استمرار واردات خودرو در بودجه پیش بینی شده است


در بودجه سال آینده برای استمرار واردات خودرو برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت در مورد رویکردهای بودجه، گفت: جهت گیری لایحه بودجه 1402 پیشرفت و عدالت مردم بنیاد برای تحقق ایران قوی است.

وی افزود: 40 نکته از این لایحه در چهار حوزه اقتصاد و تولید دانش بنیان ، اشتغال و مسکن ، اجتماعی، بهداشت و سلامت و محیط زیست، فرهنگ و صنایع دستی احصا شده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در حوزه اقتصاد و تولید دانش بنیان، ایجاد شفافیت در درآمدها و هزینه ها، رشد پلکانی حقوق شاغلان و بازنشستگان، معافیت حداقل حقوق از مالیات، پیش بینی منابع مورد نیاز برای افزایش 100 درصدی حق اولاد و 50 درصدی حق عائله مندی، کاهش تعرفه گمرکی نهاده های دامی و کشاورزی، پیش بینی استمرار  واردات خودرو، واگذاری بخشی از سهام دولت برای تقویت صندوق تثبیت بازار سرمایه، توجه ویژه به اشتغال دانش بنیان، تأمین منابع لازم به منظور تکمیل تجهیزات کارگاهی مراکز فنی و حرفه ای و آزمایشگاهی دانشگاهی و آزمایشگاه های مستقر در پارک های علم و فناوری و  تقویت منابع صندوق تحقیقات علوم و فناوری ده ویژگی بودجه است.

بهادری جهرمی در توضیح 10 ویژگی بخش اشتغال و مسکن، گفت: ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در هر استان به منظور حمایت از تولید و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: استمرار واردات خودرو در بودجه پیش بینی شده است

سخنگوی دولت: استمرار واردات خودرو در بودجه پیش بینی شده است