مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:552023-01-11حوادث

بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص


یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ 7 شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ 10 دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ 5 سال حبس به خاطر دیه 15 میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه بیست و یکم دی ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  یک کشته در واژگونی آمبولانس واژگونی آمبولانس متعلق به بخش خصوصی در مسیر قزوین-رشت یک کشته بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید عشق و مکافات چه کسی فکرش رو می کرد بچه ساکت و گوشه گیر خانواده یک روز به قاتلی تبدیل شود که کشتن یک انسان برایش مثل آب خوردن باشد.

بیشتر بخوانید 7 شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب مأموران پلیس هنگام گشت در پایانه مسافربری غرب تهران 7 شمش طلای قاچاق به ارزش 120 میلیارد ریال را کشف کردند.

بیشتر بخوانید 10 دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی گفت: در اجرای این طرح 10 نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید 5 سال حبس به خاطر دیه 15 میلیون تومانی پسر جوان که به اتهام نزاع و درگیری به چهار ماه و نیم حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود، به خاطر ناتوانی در پرداخت مبلغ دیه، بعد از 5 سال همچنان در زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص

بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص