مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 21:052023-01-11اقتصادي

ارتقای بهره وری در صنعت با رویکرد دانش بنیان ها در دستور کار است


مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: موضوع دانش بنیان به عنوان یکی از مسائل اساسی در ارتقای بهره وری و تفکر در بخش های صنعتی در دستور کار وزارتخانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهاب جنابی شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان با اشاره به اینکه انسجام بین ارکان مختلف ذیربط در استان سمنان، یک ویژگی خاص و یک ظرفیت ارزشمند است، افزود: اگر این همدلی و هم افزایی نباشد خیلی از فرصت ها از دست می رود و آسیب هایی هم وارد می شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات و مسائل بسیار جدی در کنار ظرفیت ها و فرصت های خوب، گفت: برآوردهای انجام شده حاکی از آن است که با یک شیوه جهشی می توان مسائل را حل کرد.

مشاور وزیر صمت تحول در صنعت و معدن را به عنوان یکی از نیازهای ضروری و موارد در دستور کار وزارتخانه برشمرد و افزود: کارهای تحولی جدی در بخش های مختلف به مراحل خوبی رسیده است و نتایج آن در آینده مشخص می شود.

جنابی وجود رهبران میانی تحول گرا در بخش های مختلف را یکی از نیازهای جامعه بر شمرد و افزود: این امر باید با همدلی محقق شود وبرای احقاق این مساله، ابتدا باید افراد خودشان را متحول کنند و این بهبود را در خودشان ایجاد کنند تا بتوانند در ایجاد این تحول، مؤثر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بهره وری در صنعت با رویکرد دانش بنیان ها در دستور کار است

ارتقای بهره وری در صنعت با رویکرد دانش بنیان ها در دستور کار است