مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 21:052023-01-11سياسي

اتصال 132 انبار بزرگ بندر شهید رجایی به سامانه جامع انبارها


رییس سازمان بازرسی کل کشور از اتصال 132 انبار بزرگ بندرشهید رجایی بندرعباس به سامانه جامع انبارها با هدف پیشگیری از فساد و تسریع در فعالیت های تجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح اللّه خداییان عصر چهارشنبه در مراسم سامانه جامع انبارها اظهار کرد: با پیگیری های رییس کل دادگستری استان هرمزگان، مدیرکل بازرسی استان و مسئولین دستگاه های اجرایی، خوشبختانه انبارهای بزرگ مستقر در بندر شهید رجایی بندرعباس به سامانه جامع انبارها متصل شدند.

وی تصریح کرد: در نتیجه این اقدام، تعداد 132 انبار موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس در سامانه جامع انبارها ثبت شده اند و فرآیند نظارت بر آنها آغاز شده است.

خداییان در ادامه افزود: از این تعداد انبار متصل شده به سامانه جامع انبارها، 52 انبار مسقف به مساحت 435 هزار مترمربع و 80 انبار روباز نیز به مساحت حدود 800 هکتار و با ظرفیت 145 میلیون تن کالا به این سامانه ملحق گردید.

خداییان همچنین با اشاره به اینکه اتصال این انبارها به سامانه جامع انبارها چند اثر مهم دارد، بیان داشت: این موضوع از ایجاد فساد جلوگیری می نماید و در نتیجه آن مشخص می شود که محموله های کالا چه زمانی وارد بندر می شوند و چه زمانی ترخیص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 132 انبار بزرگ بندر شهید رجایی به سامانه جامع انبارها

اتصال 132 انبار بزرگ بندر شهید رجایی به سامانه جامع انبارها