مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 21:252023-01-11فرهنگي

16 برنامه ملی و بین المللی با موضوع امام رضا (ع) برگزار می شود


مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) گفت: امسال و در بیستمین دوره از جشنواره بین المللی امام رضا (ع) 16 برنامه ملی و بین المللی برگزار می شود.

- ارومیه - مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) گفت: امسال و در بیستمین دوره از جشنواره بین المللی امام رضا (ع) 16 برنامه ملی و بین المللی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی سعیدی زاده عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه فعالان قرآنی و شاعران رضوی در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشنواره های شعر کودک و نوجوان در همدان، ادبیات داستانی کودک و نوجوان در سمنان، ادبیات داستانی و رمان در بوشهر، رسانه ها، مطبوعات و خبرگزاری ها در گلستان، فیلم و پویانمایی و مستند، عکس در خراسان رضوی، تئاتر رضوی در آذربایجان شرقی، تئاتر خیابانی در جنوب استان کرمان، تئاتر کودک و نوجوان در هرمزگان، گرافیک در قم و خوشنویسی در تهران برگزار می شود.

وی اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره ها در اردیبهشت سال 1402 برگزار می شود و جشن اختتامیه همه آنها شب میلاد امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

سعیدی زاده در خصوص حمایت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از کتاب های رضوی گفت: هم در فرایند تولید و هم در حوزه چاپ و انتشار اقداماتی صورت گرفته و می گیرد چنانکه این بنیاد دو فصلنامه فرهنگ رضوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 برنامه ملی و بین المللی با موضوع امام رضا (ع) برگزار می شود

16 برنامه ملی و بین المللی با موضوع امام رضا (ع) برگزار می شود