مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 22:052023-01-11بين الملل

وبگاه آمریکایی: واشنگتن توضیح دهد که از حمایت مالی از اوکراین چه چیزی عایدش می شود؟


یک وبگاه آمریکایی با تشبیه جنگ اوکراین به تجربه حضور آمریکا در افغانستان، می گوید که واشنگتن باید به مردم آمریکا توضیح دهد که از کمک مالی به اوکراین چه چیزی عایدش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه آمریکایی بیزنس اینسایدر در گزارشی نوشت که کنگره آمریکا پیش از اختصاص یک دلار دیگر به اوکراین باید به مردم این کشور توضیح دهد که این پول ها چگونه به توسعه منافع آمریکا منجر خواهد شد.

طبق این گزارش، آمریکا تا کنون بیش از 100 میلیارد دلار برای جنگ در اوکراین هزینه کرده است؛ مبلغی که 16 میلیارد دلار بیشتر از از بودجه نظامی روسیه برای سال 2023 است.

این وبگاه آمریکایی بر این باور است که کنگره آمریکا مدیون مردم این کشور است زیرا باید به آمریکایی ها توضیح دهد چرا برای امنیت ملی یک متحد غیرهمپیمان 100 میلیارد دلار هزینه کرده است.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا پیشتر پیش نویس قانونی را امضاء کرد که به اختصاص 47 میلیارد دلار دیگر برای حمایت از اوکراین تأکید شده بود.

این وبگاه با اشاره به اینکه حدود 14 میلیارد دلار تنها برای خرید تسلیحات جدید صرف خواهد شد، در ادامه این سؤال را مطرح می کند که کنگره آمریکا انتظار دارد این پول چه چیزی تولید کند؟ یا به عبارت دیگر، نتیجه موردانتظار این پول چیست و چگونه باید مطمئن شد که این سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه آمریکایی: واشنگتن توضیح دهد که از حمایت مالی از اوکراین چه چیزی عایدش می شود؟

وبگاه آمریکایی: واشنگتن توضیح دهد که از حمایت مالی از اوکراین چه چیزی عایدش می شود؟